HELOMVÄNDLING

Idag har jag tagit ett stort men underbart beslut. Jag ska åka hem till underbara Sveige! Känns så skönt att vet att jag kommer vara hemma nästa vecka med alla som jag älskar. Jag har allt för mycket hemma som är hundra gånger bättre än där jag är nu och jag kommer må så himla mycket bättre.
Det jag funderar mest på nu är om jag ska ha två stora väskor när jag åker hem eller om allt kommer få plats i en. Hmm, ska hadla lite till nu innan jag åker hem så kommer nog väga endel.
Jag är i alla fall jätteglad att jag tog det här beslutet och mår otroligt mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Lena

Välkommen hem/Kram

2011-08-12 @ 06:42:24
Postat av: Kristin

Skönt att det ordnade sig för dig! Och att du fick åka hem tidigare! Då ses vi här i Sverige snart då! :) :)

2011-08-12 @ 08:45:43
Postat av: Alexandra

Nämen oj, vad tråkigt att det inte kändes bra! Aupairlivet är ju minst sagt lite speciellt... Vet precis hur det är. Tror att du har fattat helt rätt beslut, välkommen hem igen! Vi kanske ses :)

2011-08-12 @ 16:20:23
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0