ONSDAG

Hade tänkt att skriva ett lite positivare inlägg men blev på sämre humör när jag såg en tvetjärt gå runt på golvet i mitt kök. Vad är det med alla dessa äkliga djur?! Ligger ofta döda maskar/tusenfotingar på golvet och det är spindlar överrallt. Igår innan jag skulle somna kom det en spindel och gick på täcket. Det är jätteäkliga svarta spindlar också, de ser inte ut som hemma och nu när jag satt och skrev i min dagbok kom det en och gick på sidan. Vart kommer de ifrån? Jag tycker det är vidrigt att jämt behöva döda massor spindlar och andra äkliga kryp.


Men nu till något ltie roligare! Var i köpcentret idag och köpte en redsox tröja på victoria secret. Jag ska nämligen på min första baseballmatch på söndag. Vi ska se red sox mot new york yankees! De två lag som jag känner är värda att titta på och alla säger att det är de bästa matcherna att se på på grund av rivaliteten och att de är så stora lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0