TISDAG

Då var halva jobbveckan avklarad. Idag har jag matat lillan med risgröt för första gången själv. Hon åt lite men kladade mest. Det var bara hennes femte dag med fastmat så jag tyckte hon var duktig. Har lovat min värdmamma att köpa en klassisk ikea barnstol nästa gång jag åker till ikea. Den vi har nu har några år på nacken.
Trots att dagarna går sakta går de åtminstonde alltid framåt. Imorgon ska jag nog boka en till resa och jag vet att Sanna kommer bli avundsjuk när jag berättar vart jag ska åka. Ikväll blir det Starbucks med alla andra svenska au pairer i närheten.

Kommentarer
Postat av: Sanna

att jag redan har listat ut vart du ska! Nu tar du mycket kort!!!! ;)

2011-08-10 @ 08:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0